Aanmelding kennisgroep

Meld u aan voor de kennisgroep

Ontdek de voordelen van de kennisgroep en meld uw bedrijf of uw zelf vandaag nog aan.  Voor lokale ondernemers is het gratis om deel te nemen aan de kennisgroep. Uw bedrijf zal worden toegevoegd aan de kennisgroep en daarmee bereikt u nieuwe potentiële klanten. Het beste is dat het toevoegen van uw bedrijf gratis is.

Bereik nieuwe klanten

De website van Stichting Altena Kennispoort ontvangt weekelijks veel bezoekers die opzoek zijn naar lokale ondernemers. Wij bieden u een gratis plekje aan op het internet om uw bedrijf of idee te promoten. Klanten kunnen gemakkelijk contact met u opnemen doordat we uw contact gegevens toevoegen in het artikel. Wij regelen alles voor u, het enige wat u hoeft te doen is contact met ons opnemen.

Gratis

Het is voor iedereen gratis om onderdeel te worden van de kennisgroep. Hiermee willen we lokale ondernemers en initiatief nemers ondersteunen om makkelijker gevonden te worden op het internet. Neem contact met ons op om deel te nemen aan de kennisgroep en bekijk de mogelijkheden voor uw bedrijf.

Vul het onderstaande contact formulier in, dan nemen wij contact met u op.

Uw bedrijfsnaam *

Uw e-mail *