Agenda oud

[vc_row content_width=”grid” content_aligment=”center” css=”.vc_custom_1476780729752{padding-top: 82px !important;padding-bottom: 69px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Agenda

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_width=”grid”][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”7631″ img_size=”large” onclick=”link_image”][vc_empty_space height=”12px”][vc_column_text]17 juni 2020: DIGITAAL

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”12px”][vc_column_text]Vanaf oktober toeren wethouder Matthijs van Oosten en zijn team Ondernemen door de gemeente Altena om met de plaatselijke ondernemers in contact te komen. Zij strijken op diverse locaties en momenten neer en nodigen ondernemers van harte uit om langs te komen. Voor een goed gesprek bijvoorbeeld over bijvoorbeeld de ambities die u als ondernemer heeft, of zaken waar u in de praktijk tegenaan loopt. Het maken van een afspraak is niet nodig. De koffie staat voor u klaar![/vc_column_text][vc_empty_space height=”12px”][vc_btn title=”Lees meer” color=”sky” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.stichting-altena-kennispoort.nl%2Ftour-ondernemen%2F|title:Lees%20meer||”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”7759″ img_size=”large” onclick=”custom_link” link=”https://mariannevoswielerfestival.nl/vuelta/”][vc_empty_space height=”12px”][vc_column_text]Voel (of word) een echte HELD van Brabant![/vc_column_text][vc_empty_space height=”12px”][vc_btn title=”Lees meer” color=”sky” link=”url:https%3A%2F%2Fmariannevoswielerfestival.nl%2Fvuelta%2F|title:Lees%20meer||”][vc_empty_space height=”12px”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”8002″ img_size=”large” onclick=”link_image”][vc_empty_space height=”12px”][vc_column_text]Training persoonlijk leiderschap 2020[/vc_column_text][vc_empty_space height=”12px”][vc_column_text]In september start weer de jaarlijkse training voor vrouwelijke bestuurders, gefaciliteerd door Altena Kennispoort en gegeven door Marian van de Wal en Aveline Dijkman. Behalve een oriëntatie op “Besturen en toezicht houden in Altena” is er aandacht voor “Persoonlijk Leiderschap”: Hoe geef je jezelf leiding? En wat is werkelijk van waarde voor jou? Als bijvangst leer je ook een aantal nieuwe mensen uit deze regio kennen.[/vc_column_text][vc_empty_space height=”12px”][vc_btn title=”Lees meer” color=”sky” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.stichting-altena-kennispoort.nl%2Fproduct%2Ftraining-persoonlijk-leiderschap-2020%2F|title:Lees%20meer||”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row content_width=”grid”][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”7896″ img_size=”large” onclick=”link_image”][vc_empty_space height=”12px”][vc_column_text]16 oktober om 20.00 uur met Rodaan Al Galidi, een dichter-schrijver van Irakese afkomst | Locatie: De Teerkamer in Woudrichem

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”12px”][vc_column_text]We starten 16 oktober om 20.00 uur met Rodaan Al Galidi, een dichter-schrijver van Irakese afkomst. Hij verbleef negen jaar in een azc en schreef er een bestseller over: Hoe ik talent voor het leven kreeg. Boek van de Maand DWDD. Zijn nieuwe avonturen beschrijft hij in Holland.