Holland Ladies Tour: een Altena succes

dec 30, 2013

Holland Ladies Tour 7 september

Een initiatief van Stichting Altena Kennispoort in samenwerking met de gemeenten Aalburg, Werkendam en Woudrichem en de H.L.T.

Op zaterdag 7 september werd de vijfde etappe van de Holland Ladies Tour gereden. De start vond plaats in Zaltbommel en werd vervolgd door het Land van Heusden en Altena met de uiteindelijke finish op het nieuwe voetbalterrein van Achillis  in Veen, waar vele bedrijven vertegenwoordigd waren. Namens de stichting zette Fientje een verkiezing rondom de Holland Ladies Tour op poten “De ondernemende vrouw van Altena”.Met als voorbeeld  Marianne Vos onze Olympisch kampioen uit Altena.

Ook de Alpe D’Huzes en Mount Ventoux beklimmers werden deze dag gehuldigd. Zij trainden met Marianne Vos in aanvang voor dit goede doel, met als motto; ‘Zij weten wat afzien is, net als Marianne Vos onze wielerkoningin.’

Kijk voor meer informatie op www.hollandladiestoer.nl

Holland Ladies Tour