Marianne Vos Kids Clinic

Ondanks de regen en de kou stonden er woensdagmiddag ruim 45 kinderen klaar bij gemeentehuis Altena om deel te nemen aan de kidsclinic georganiseerd door Wielerfestival Marianne Vos in samenwerking met de sportcoaches Mark Pulles en Suzanne Kuipers. Na een prachtige rit richting kasteel Dussen mochten de kinderen een kijkje nemen in de CCC LIV bus. Daarna begon de persconferentie waarna zij alles mochten vragen aan Marianne over voeding, lievelingssokken, trainen, slapen en haar hobbies. Na de clinic ‘In ’t Wiel van…’, die op 13 april plaatsvond, wederom een zeer geslaagd evenement. A.s. zaterdag zal de toertocht vanuit D’Alburcht in Wijk en Aalburg plaatsvinden. Naast de vele liefhebbers, heeft een grote groep scholieren van het Willem van Oranje college in Waalwijk ingeschreven, bewoners van het Kornhuys te Almkerk, diverse G-teams  en maar liefst negen jongeren vanuit SOVAK, een instelling voor kinderen met een beperking.

De organisatie is verheugd dat naast Marianne Vos, de Wounded Warriors, BNers van Stichting Sterren Fietsen, ook handbiker Laura de Vaan en para olympier Katrin Goeken aanwezig zijn. Iedereen wordt van harte uitgenodigd om hen aan te moedigen; de pelotons start zal plaatsvinden om 11.15 uur.