MARIANNE VOS WIELERFESTIVAL: IN HET WIEL VAN… – ZATERDAG 13 APRIL

Sinds 2016 bestaat het al, dit prachtige netwerk moment. In 2016 gestart bij PT Creations, tussen de planten mét Joop Zoetemelk. Het daaropvolgende jaar te gast bij Ad-Jan van Rijswijk in de showroom met Gert-Jacobs als aanwezige prominent. En vorig jaar omgeven tussen de eieren bij familie Kwetters in Veen met boegbeeld Rob Harmeling als trotse aanwezige.

Op verzoek begeven we ons dit jaar tussen de schepen, bij Ship Install in de haven van Heusden. Uiteraard is Marianne Vos zelf aanwezig. Daarnaast wordt zij bijgestaan door Maarten den Bakker, Ghita en Chantal Beltman en Camiel van den Bergh. Deelnemers fietsen 3 rondes van maximaal 30 kilometer per ronde. Er zijn verschillende trainingsgroepen waardoor er altijd één groep is die bij het niveau en snelheid van de wens past. Ondertussen genieten deelnemers van de omgeving, een bedrijfspresentatie en het eten en drinken op de prachtlocatie Boei35! Het programma start tussen 09:00 en 09:30 met koffie en een ontbijt.

Naast een prachtige fietsdag ondersteunen wij als Marianne Vos Wielerfestival dit jaar het goede doel: Het Koesterkwartier in Veen.  Dit is een huiselijke omgeving voor mensen met een zorgvraag. Een redelijk nieuwe en unieke manier van zorgverlening, waarbij “samen” centraal staat.

De aangepaste sporter” dit jaar bij ons centraal. Tijdens al onze evenementen in 2019 faciliteren wij hen optimaal in hun deelname en zijn zij van harte welkom. Wij hebben hiervoor extra vrijwilligers aangetrokken en sporters met een beperking zijn uitgesloten van inschrijfgeld. Zij kunnen dus gratis deelnemen aan onze initiatieven.

Kijk voor het gehele programma en inschrijving op: https://www.mariannevoswielerfestival.nl/inhetwielvan/. Neem bij meer informatie gerust contact op met de organisatie via info@mariannevoswielerfestival.nl.