Stichting Altena Kennispoort (Home)

Samen sta je sterker. Stichting Altena Kennispoort is daarom altijd op zoek naar enthousiaste ondernemers, medewerkers vanuit de overheid, zowel provinciaal als lokaal, connecties met onderwijs en ondernemende burgers om deze partijen met elkaar te verbinden.

[/vc_column_text][templatera][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″ el_class=”pad-lr10″][iconbox type=”19″ icon_title=”Kennis delen” title_color=”#dd3333″ icon_link_text=”Lees meer” icon_link_url=”https://www.stichting-altena-kennispoort.nl/over-ons/” icon_color=”#dd3333″ icon_name=”fa-refresh” iconbox_color=”#e45353″ mirror=””]In Altena is het een drukte van belang. Er wordt veel gewerkt; hard en lang, inspirerend en ondernemend. Verbindingen worden gelegd, ook tijdens het sporten en de vele netwerkbijeenkomsten.[/iconbox][distance type=”2″][/vc_column][vc_column width=”1/3″ el_class=”pad-lr10″][iconbox type=”19″ icon_title=”Initiatieven” title_color=”#955e89″ icon_link_text=”Lees Meer” icon_link_url=”https://www.stichting-altena-kennispoort.nl/nieuws/” icon_color=”#955e89″ icon_name=”li_lab” iconbox_color=”#955e89″ mirror=””]Stichting Altena Kennispoort initieert en ondersteunt verschillende Initiatieven. Dit doen we om de overheid, ondernemers, onderwijs en ondernemende burger te verbinden.[/iconbox][distance type=”2″][/vc_column][vc_column width=”1/3″ el_class=”pad-lr10″][iconbox type=”19″ icon_title=”Kennisgroep” title_color=”#f58b3f” icon_link_text=”Kennisgroep” icon_link_url=”https://www.stichting-altena-kennispoort.nl/binnenkort-beschikbaar/” icon_color=”#f58b3f” icon_name=”li_bulb” iconbox_color=”#f58b3f” mirror=””]Wij brengen diverse cross sectorale professionele partijen samen om tot inspirerende inzichten te komen. Deze kennisgroep is binnenkort beschikbaar.[/iconbox][distance type=”2″][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”3″ blox_image=”5104″ align_center=”aligncenter” blox_dark=”true” parallax_speed=”7″ row_pattern=”max-pat2″ video_fullscreen=”true” video_type=”video/youtube”][vc_column][distance type=”4″][vc_column_text]

Stichting Altena Kennispoort initieert en ondersteunt, initiatieven en evenementen

om overheid, ondernemers, onderwijs en ondernemende burgers met elkaar te verbinden

M. (Marianne) Vos

Interim-manager en adviseur

J. J. (Jacques) van Doorn

VDU Uitzendbureau

Drs. H.M. (Leny) van der Ham- van Dijk.

20-80 Learning

F.J. (Frans Jan) Fortunati

Eigenaar Fortunati Fotografie

C.J. (Kees) Braat