Tips voor solliciteren

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Stichting Altena Kennispoort werkt met een digitaal systeem om uw sollicitatie te verwerken. U kunt alleen solliciteren via onze website en niet per brief. Het is belangrijk dat u eerst uw sollicitatiebrief goed doorleest voordat u op verzenden drukt. U kunt uw sollicitatie als word of pdf  verzenden door op `bestand kiezen` te drukken. Als u drukt op verzenden zal uw bestand direct mee verzonden worden.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][iconbox type=”22″ icon_title=”Basis gegevens” icon_name=”li_user”]Het is belangrijk dat u ervoor zorgt dat de basis gegevens van u in de sollicitatie staan. Hoe kunnen wij u bijvoorbeeld bereiken ?[/iconbox][/vc_column][vc_column width=”1/4″][iconbox type=”22″ icon_title=”Motivatie” icon_name=”li_star”]Het is belangrijk dat u in de sollicitatie laat zien waarom u juist op deze functie solliciteert. Natuurlijk is het ook belangrijk om te laten zien waarom wij juist u de beste kandidaat bent. [/iconbox][/vc_column][vc_column width=”1/4″][iconbox type=”22″ icon_title=”Interesse ” icon_name=”li_heart”]Laat in de sollicitatie ook zien wat u leuk vindt. Vertel iets over uzelf in de sollicitatie. [/iconbox][/vc_column][vc_column width=”1/4″][iconbox type=”22″ icon_title=”Ervaring” icon_name=”li_user”]Vergeet ook zeker niet om te vertellen wat uw ervaring is. Geef ook aan hoeveel uren u per week beschikbaar bent in dien van toepassing. [/iconbox][/vc_column][/vc_row]