Tour ondernemen

Vanaf oktober toeren wethouder Matthijs van Oosten en zijn team Ondernemen door de gemeente Altena om met de plaatselijke ondernemers in contact te komen. Zij strijken op diverse locaties en momenten neer en nodigen ondernemers van harte uit om langs te komen. Voor een goed gesprek bijvoorbeeld over bijvoorbeeld de ambities die u als ondernemer heeft, of zaken waar u in de praktijk tegenaan loopt. Het maken van een afspraak is niet nodig. De koffie staat voor u klaar!

‘Tour Ondernemen’ op 18 december in Hank.

Na een geslaagde eerste bijeenkomst in de gemeentewerf in Giessen afgelopen 8 oktober, zijn wethouder Van Oosten en leden van het team Ondernemen dit keer te vinden in Hank: op woensdag 18 december van 10.00 – 12.00 uur in de wijklocatie De Campus, Pastoor Lipsplantsoen 10, Hank.

Daarna komt ‘Tour Ondernemen’ langs op:

• 12 februari 2020: Gemeentewerd Altena, Bagijnhof 64, Veen.
  • 15 april 2020: DIGITAAL
  • 17 juni 2020: DIGITAAL

Voor meer informatie over ‘Tour Ondernemen’ kunt u terecht bij het team Ondernemen van de gemeente Altena

De accountmanager Economie die u graag te woord staan, zijn:

• Henri Gelevert (accountmanager economie: bedrijventreinen, MKB en ondernemersverenigingen), breikbaar via h.gelevert@gemeentealtena.nl of 06 20 52 23 18.
  • Tim van het Hof (accountmanager economie: detailhandel, horeca en argrarische ondernemers), bereikbaar via t.vanhethof@gemeentealtena.nl of 06 51 14 17 09.