Vacaturesite AltenaWerkt verbind vraag en aanbod in de regio

dec 10, 2017 | 0 Reacties

Een half jaar geleden startte het platform Altena Werkt. Vacatures voor fulltime of parttime banen, stageplaatsen, bijbanen of vrijwilligerswerk: je vindt het allemaal op www.altenawerkt.nl. Inmiddels zijn vijftien vacatures vervuld en wekelijks worden er door bedrijven nieuwe vacatures toegevoegd. Het platform is gebruiksvriendelijk: je kunt selecteren op type vacature (bv. voltijd, deeltijd, stage e.d.) en categorieën (bv. administratief, horeca en ict). AltenaWerkt blijft in de regio zoeken naar nieuwe mogelijkheden om vraag en aanbod bij elkaar te brengen. Zo presenteerde AltenaWerkt tijdens de Vitamine Kantine van de Rabobank Altena De Vacaturestraat. Hier konden werkzoekenden en werkgevers elkaar ontmoeten.

In het afgelopen halfjaar is het platform ontwikkeld tot een volwaardige vacaturesite. Werkgevers dienen zelf binnen twee minuten hun vacatures in op AltenaWerkt. Ben je benieuwd hoe dat werkt of wil je zelf een vacature plaatsen? Upload hier je vacature.