Woerkums Literair Café – seizoen 29

aug 30, 2021 | 0 Reacties

De zomervakantie is bijna voorbij, en dat betekent: op naar het 29ste seizoen van het Woerkums Literair Café! Alle namen voor dit seizoen zijn intussen bekend en die willen wij jullie natuurlijk niet onthouden.

We trappen het nieuwe seizoen af met Maarten van Rossum. Wie kent deze intellectuele brombeer nu niet van televisiequiz De Slimste mensen en Hier zijn de Van Rossems? Op 17 september komt hij naar het Altena College in Sleeuwijk. We starten dit seizoen nog op het Altena College, als alle maatregelen het toelaten, keren we daarna weer terug naar De Teerkamer.

Op 22 oktober komt Lale Gül, die in haar autobiografische debuutroman ‘Ik ga leven schreef’ haar Islamitische opvoeding betwist.

Daarna is ons programma (onder voorbehoud) als volgt:

-12 november, David Van Reybrouck (bekend van zijn boek Revolusi)

– 19 december, filosofe Joke Hermsen, Diogenes Lezing, 16.00 uur.

– 18 februari, Fokke Obbema (scheef De Zin van het Leven)

– 25 maart, Brenda Stoter Boscolo (bekend van Het Vergeten Volk)

– 22 april, nog geen naam bekend

– 22 mei of 18 juni, Altena Boekenbal met Marieke Lucas Rijneveld & Vrienden

Aangezien we nog steeds te maken hebben met coronamaatregelen, gelieve uw kaarten via de e-mail te reserveren.

Als donateur mag u voor €40 per jaar alle avonden bijwonen.

We zouden u willen vragen om uw donateursgelden voor seizoen 2021/2022 voor 17 september a.s. over te maken

naar: Stichting Woerkums Literair Café

NL 91 RABO 0372 5200 30.

Bij voorbaat dank en hopelijk tot 17 september!